המשטרה חושפת: מהי המכונית הכי "גניבה" בארץ?

בחודש פברואר האחרון נגנבו בישראל 1115 כלי רכב שונים, נתון המוצג כהישג מרשים: הנמוך ביותר שדווח עליו בשנים האחרונות, למעט אוקטובר אשתקד בו גנבי הרכב "התעלו" על עצמם וגנבו פחות מכוניות
ישראל פריי No Comments on המשטרה חושפת: מהי המכונית הכי "גניבה" בארץ?

נתוני משטרת ישראל חושפים את "העדפותיהם" של גנבי הרכב בישראל • מהו הדגם המועדף על הגנבים? איזה אזור בארץ מועד לפורענות? האם הגנבים מעודכנים בטרנד הג'יפונים? • כל הפרטים

צילום: Isaac Harari/Flash90
בחודש פברואר האחרון נגנבו בישראל 1115 כלי רכב שונים, נתון המוצג כהישג מרשים: הנמוך ביותר שדווח עליו בשנים האחרונות, למעט אוקטובר אשתקד בו גנבי הרכב "התעלו" על עצמם וגנבו פחות מכוניות
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

טויוטה קורולה הוא הרכב המועדף ביותר על גנבי ישראל. כך עולה מנותנים שפרסמה היום המשטרה ושסוקרים את "שוק הרכב" הפלילי במדינה, תוך פילוח לפי נתונים ופרמטרים שונים.

בחודש פברואר האחרון נגנבו בישראל 1115 כלי רכב שונים, נתון המוצג כהישג מרשים: הנמוך ביותר שדווח עליו בשנים האחרונות, למעט אוקטובר אשתקד בו גנבי הרכב "התעלו" על עצמם וגנבו פחות מכוניות.

אחרי שהתוודעתם למכונית שהגיעה לצמרת העדפת הגנבים – הקורולה, עם 58 רכבים שנגנבו החודש – קבלו את המקום השני: המסחרית הפופולרית סיטרואן ברלינגו עם 49 גנבות, וההעתק המדויק שלה בגרסת פיג'ו פרטנר ש – 23 רכבים ממנה נגנבו.

בנוסף נגנבו 27 רכבי מאזדה 3, לא פחות מ – 32 רכבים מהדגם הוותיק של מאזדה 323, ו – 26 סקודה אוקטביה. הפופולריות של הג'יפונים לא פוסחת על מגזר הגנבים, שהתחדשו בפברואר האחרון ב – 6 ניסאן ג'וק וב – 6 קיה ספורטאז.

יצוין כי לנתוני גנבות הרכב השלכות רבות על מחיר הביטוח שנגזר – בין היתר – כתוצאה מהסיכון שבהיעלמותו. גם לאזור הגאוגרפי בו הנכם מתגוררים ישנה השפעה, באשר תושבי המרכז נמצאים בסיכון הגבוה ביותר לגנבת מכוניתם, סיכון שהולך וגדל ככל שהמקום מתקרב לשטחי הקו הירוק.



0 תגובות